Saturday 5 May 2012

Marathon Cinta.

Assalammualaikum..

lately they keep asking me, why i never fall in love.
my answer is 'belum masanya'
don't ask me why, i don't know.
cinta itu anugerah...
kn?
so biar cinta itu diberikan pada yang berhak.
masih banyak yang kurang kat diri aku.belum bersedia. tehee
these quotes suit me well. i guess so


It takes me a millennium to fall for someone but when I do, it lasts forever.


yes, susah nak suka orang...bukan senang nak terima orang lain dalam hidup kita.susah.maaf, itu aku.


if you're mine, you're mine. I don't like to share. I'm selfish.


yes, ak selfish giler. don't you dare to make me fall for you, teruk nanti.






guys, 

love means that you accept a person with all their failures, stupidities, ugly points, and nonetheless, you see PERFECTION in IMPERFECTION itself.
will you accept all my failures, stupidities, and ugly points? will you?

jika benar ingin bercinta, bercinta bersungguh-sungguh.jangan dititikkan.jangan dinoktahkan.
bercinta biar sampai ke syurga!


n lastly i really hope that i'll not involve with couple matter.
kahwin terus. cinta after nikah must be much2 barakah. InsyaAllah.

dear my-imam-to-be,

 i don't know who are you, where are you..
but i 'll always pray for you.
sometimes, i wonder who are you..
how i fall for you.
how you win my heart. yes i wonder. eager to know.

aku yakin, cinta itu ada, cuma aku yang masih berkeras, hati belum lembut dan belum tiba masanya.

i'll save it only for someone special who is my imam-to-be.

marathon cinta kebanyakan mereka sudah bermula.
tapi ,
marathon cinta aku belum bermula.harap sabar menunggu.


love is cinta. hanya untuk kau makhluk yang aku masih tak kenal ^_________^

ok, stop asking me why.da jawab :D




No comments:

Post a Comment