Saturday 29 October 2011

kuatlah duhai iman~

Nak jadi muslimah itu susah,

Nak jadi mukminah jua susah,

Nak jadi mujahidah lagilah susah,

Nak terus istiqamah super-susah,

Namun biar susah, biar rebah,

takkan ku endah takkan ku kisah,


Kan ku tabah!
Kan ku gagah!

Demi Allah, demi Solehah,

Kerna akhirnya ku tahu indah

IAITU menang atau Jannah!



ini aku copy dari http://selamattinggal.blogspot.com
ini memang yang ak nak...tapi aku xberjaya lagi..
aku perlukan kekuatan...
aku xnak terus-terusan hanyut dalam syurga dunia..
aku nak berubah..
jadi wanita solehah..
SUSAH...tapi aku kena KUAT...

ya Allah bantulah hambaMU ini.. :'(
aku nak bercerita semua yang aku rasa..tapi aku xmampu
aku perlukan semangat


ramai yang mendapat hidayah Allah, tapi tak ramai yang mendapat taufiq

dan aku memerlukan dua-duanya~

No comments:

Post a Comment